ĐACI Matematičke gimnazije, osim što su najbolji u svetu u rešavanju zadataka iz matematike, fizike, hemije i informatike, pokazali su da se odlično snalaze i kada su u pitanju majstorije. Oni su zajedno sa svojim profesorima postavili staklenik u dvorištu škole.
Reč je o Erazmus projektu “Pametna školska bašta”, u kome je jedna od aktivnosti bila i postavljanje staklenika. Đaci su pomogli da se cigle donesu u dvorište i postave kao podloga. Radne akcije i radionice imaju za cilj ima da, postavljanjem bašte, ulepšaju dvorište, ali i pomognu učenicima da nauče nešto novo i u tome uživaju. Projekat spada u grupu malih partnerstava – promovisanje interesovanja i izvanrednosti u nauci, tehnologiji, inženjerstvu i matematici (STEM) i podržavanje digitalnih i zelenih kapaciteta u sektoru srednjeg obrazovanja
– Naša škola teži konstantnom unapređivanju nastave ugledajući se na najistaknutije svetske institucije. U skladu sa tim, želimo nastavu da učinimo zanimljivijom za naše učenike sa ciljem da oni aktivno učestvuju u njoj – navode u Matematičkoj gimnaziji. – Uvideli smo i važnost spajanja ekologije sa IT alatima, odnosno novih tehnologija sa proizvodnjom zdrave hrane. Naši đaci mogu da odgovore takvom izazovu. Pitali smo se kako povezati našu školu sa poljoprivredom? Tu su nam pomogle partnerske škole: Poljoprivredna škola sa domom učenika “Sonja Marinković” iz Požarevca i Grm Novo Mesto – center biotehnike in turizma – Slovenija.
U projektu učestvuju učenici od prvog do četvrtog razreda, a realizacija je planirana tokom ove i sledeće godine. Cilj je unapređenje rada školskih sekcija i vannastavnih aktivnosti kako bi se podstakli učenici da aktivno učestvuju u nastavi.