DO kraja godine, ukoliko vremenski uslovi to dozvole, biće završen kružni tok Kovilovo, saznaju “Novosti” u JP “Putevi Srbije”, koji je investitor radova. Građevinske mašine su već uveliko na terenu i uprkos visokim temperaturama rade punom parom, kako bi posao bio završen u planiranom roku. Planiran budžet za ovu investiciju je 137,5 miliona dinara.
Kako nam je rečeno u JP “Putevi Srbije”, kružni tok Kovilovo gradi se radi ravnomerne preraspodele protoka saobraćaja na bočne pravce u odnosu na Zrenjaninski put.
– Izgradnjom kružnog toka i umirenjem saobraćaja pred ulazak u zonu naselja Beograd povećaće se bezbednost svih učesnika u saobraćaju – ističu u ovom javnom preduzeću. – Tokom izvođenja radova, saobraćaj će biti regulisan Projektom privremene saobraćajne signalizacije za koji je nadležno ministarstvo izdalo Rešenje, koje je u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima. Nakon izgradnje kružnog toka važiće pravila vožnje u skladu sa postavljenom saobraćajnom signalizacijom koja će definisati ponašanja vozača u kružnom toku.
AUTOBUSKA STAJALIŠTA I ZELENILO
DO kraja godine, ukoliko vremenski uslovi to dozvole, biće završen kružni tok Kovilovo, saznaju “Novosti” u JP “Putevi Srbije”, koji je investitor radova. Građevinske mašine su već uveliko na terenu i uprkos visokim temperaturama rade punom parom, kako bi posao bio završen u planiranom roku. Planiran budžet za ovu investiciju je 137,5 miliona dinara.
Kako je navedeno u urbanističkom projektu planirano je da predmetna četvorokraka raskrsnica, koja se nalazi na ukrštanju Zrenjaninskog puta sa sa lokalnim putem za naselja Kovilovo i Glogonjski rit u opštini Palilula, postane kružna raskrsnica. Razlog je, navodi se, porast intenziteta saobraćaja na ovoj deonici Zrenjaninskog puta.
– U postojećem stanju, širina kolovoza popularnog “Zrenjaninca” za naselje Kovilovo je oko sedam metara dok je širina lokalnog puta za Glogonjski rit oko pet i po metara – navedeno je u projektu. – Kružna raskrsnica planirana je sa jednom ulivnom (četiri metra) i izlivnom voznom trakom (četiri i po metra) za svaki pravac, razdvojenim razdelnim trougaonim ostrvima koja omogućavaju nesmetalo ulivanje u kružni tok i izlivanje iz njega.