SANACIJA mosta na Kolubari, na deonici državnog puta IB26 počela je u ponedeljak, a majstori su sada na levoj saobraćajnoj traci u smeru Beograd – Obrenovac, koja će biti zatvorena do završetka prve faze 11. novembra. Saobraćaj je organizovan tako da se vozila naizmenično propuštaju desnom slobodnom trakom i regulisan je uz pomoć mobilnih semafora.
Od 11. novembra počinje druga faza u okviru koje će se rekonstruisati desna saobraćajna traka u smeru Beograd – Obrenovac, dok će se vozila naizmenično propuštati levom trakom. Planirani rok za završetak ove etape i kompletiranje radova na mostu je 2. decembar.
Most na Kolubari poslednji put je rekonstruisan pre tridesetak godina i radovi na njemu, kako kažu nadležni, nisu urađeni kako valja. Građani su se žalili kako asfalt na mostu stalno puca, te nastaju rupe koje su opasne i usporavaju saobraćaj. Žitelji Obrenovca i okolnih naselja već napamet znaju gde su oštećenja na mostu pa voze pažljivo, ali oni koji su prvi put prolazili ovuda rizikovali su ozbiljna oštećenja na automobilima, a i bezbednost im je bila ugrožena.
Mislođin i Ratari
PRE nekoliko dana u opštini Obrenovac predstavljeno je idejno rešenje projekta izgradnje postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda.
Ovim projektom predviđena je izgradnja dva postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda, ali i izgradnja 92 kilometra kanalizacione mreže. Jedno postrojenje biće u Mislođinu, a drugo u Ratarima.
Krajem prošle godine, u Opštini Obrenovac predstavljen je projekat novog mosta nad Kolubarom koji bi trebalo da bude dugačak 375 metara, a sa pristupnim saobraćajnicama 720.
Ovaj most bi trebalo da ima duple kolovozne trake, razdelno ostrvo, zelene trake, trotoar sa obe strane, biciklističku stazu i zaštitnu ogradu koja razdvaja pešački i biciklistički saobraćaj od kolovoza. U planu je izgradnja i četiri kružna toka. Planirana je izgradnja nove kružne raskrsnice kod restorana “Mala Kolubara”, takođe i novog nadvožnjaka preko auto-puta, izgradnja treće kružne raskrsnice od skretanja ka Mislođinu i Stepojevcu, dok bi poslednja četvrta raskrsnica bila izgrađena na skretanju za auto-put.