PREDSEDNIK Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić obišao je danas radove na izgradnji podvožnjaka u Bulevaru umetnosti na Novom Beogradu, na raskrsnici Bulevara heroja sa Košara i Bulevara Crvene armije.
Šapić je podsetio da je u decembru bio na ovoj lokaciji, kao i da je tada izrazio nadu da neće biti novih komplikacija i da će konačno biti odabran izvođač radova.
– Ovo je izuzetno važan bulevar za Novi Beograd, a izgradnjom podvožnjaka biće „spojeni” Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije. Još 2015. godine raspisivani su prvi tenderi za ovaj posao, ali uvek je dolazilo do obaranja i ne bih se bavio prošlošću i vraćao na razloge. Da su ti radovi urađeni pre rekonstrukcije pruge, odnosno pre nego što je voz „Soko” počeo da saobraća, sve bi sada bilo daleko jeftinije, ali tako je kako je. Vrednost radova je 980 miliona dinara, a rok za završetak je 450 dana. U pitanju je veoma kompleksan posao jer radovi moraju da se završe bez ugrožavanja saobraćaja na pruzi. Da su radovi obavljeni pre nekoliko godina, ovaj deo je mogao „jednostavno da se iseče”, ali sada je posao mnogo kompleksniji i zahtevniji – rekao je Šapić.
Prema njegovim rečima, najvažnije je da radovi počinju i da će po njihovom okončanju Bulevar umetnosti i Bulevar heroja sa Košara preuzeti značajan deo saobraćaja iz ulica Omladinskih brigada i Tošin bunar koje su, uz Ulicu Jurija Gagarina, najprometnije novobeogradske saobraćajnice.
– Zanimljivo je da će ovo biti prvi bulevar, koji doduše nosi različita imena u svojim delovima, koji će „spojiti” Savu i Dunav. Do sada u Beogradu nije postojala ulica koja povezuje dve reke. Saobraćajne gužve na Novom Beogradu su velike budući da na teritoriju ove opštine na dnevnom nivou uđe nekoliko stotina hiljada ljudi – istakao je Šapić.
On je dodao da se trenutno proširuje Vojvođanska ulica, koja u drugim delovima nosi naziv Zemunska i Tošin bunar.
– Tom saobraćajnicom se izlazi na auto-put „Miloš Veliki”, a najveći broj stanovnika Obrenovca i drugih mesta iz tog dela Srbije upravo tim putem dolazi u Beograd. Do otvaranja tog „kraka” auto-puta tako nešto nije bilo moguće. Zbog toga, u skladu sa razvojem Beograda i opštine Novi Beograd, moramo infrastrukturno da ispratimo taj razvoj. Upravo zato je i ova ulica važna i zato smo danas na ovoj lokaciji. Rok nije kratak i nadam se da ćemo nakon isteka tog roka ponovo biti ovde i „pustiti” podvožnjak u rad – zaključio je Šapić.