SVEČANO otvaranje rekonstruisane Glavne ulice u Zemunu biće na Bogojavljenje, 19. januara, kada litija prođe ovom sređenom saobraćajnicom. U dogovoru sa izvođačima radova, ukoliko vremenski uslovi dozvole, do kraja januara Glavna bi mogla da bude otvorena i za saobraćaj.
GO ZEMUN
Prema rečima predsednika Opštine Zemun Gavrila Kovačevića, u toku su zanatski radovi na postavljanju ivičnjaka, granitnih ploča, trotoara. Posle završenog sloja asfalta za koji se čeka povoljnije vreme, postaviće se i sinhronizovati saobraćajna signalizacija, kako bi se ova zemunska žila kucavica pustila u rad.
– Želimo da na Bogojavljenje bude simbolično otvaranje kompletno obnovljenje Glavne ulice i početak korišćenja nove, moderne saobraćajnice, kakvu Zemun i zaslužuje – ističe Kovačević.
Velike gužve u Zemunu
KOVAČEVIĆ dodaje da razume nestrpljenje ljudi zbog gužvi koje se stvaraju, ali kaže da to nisu poslovi koji se mogu uraditi za nekoliko dana.
– Imali smo najtežu situaciju kada smo zatvorili Muhar na dve nedelje, jer smo i tamo morali da rešimo neke priključke. Stvarale su se stravične gužve u Zemunu međutim, posle toga je sve bolje funkcionisalo, ne kažem da sada nema gužve, ali molim građane Zemuna za strpljenje još nekoliko dana i ta ulica će biti puštena u saobraćaj – rekao je on.
Radovi koji su počeli u Glavnoj ulici krajem aprila prošle godine podrazumevali su sveobuhvatnu rekonstrukciju, zamenu dotrajalih vodovodnih, kanalizacionih cevi, kao i elektroinstalacija na potezu od Avijatičarskog trga do Karamatine ulice, odnosno Trga Branka Radičevića.
GO ZEMUN Gavrilo Kovačević, predsednik GO Zemun
Pored finih radova na trotoarima koji se ulivaju i spuštaju na ulicu za pešake i korisnike pomagala, stilskih stubića, zamenjen je i drvored i uređena su autobuska stajališta, kao i pešački prelazi.
Iako je rok za završetak rekonstrukcije Glavne ulice od 300 dana isticao u februaru, maksimalnim naporima izvođača radova, saobraćajnica će, kako se planira, ipak, zvanično biti puštena u promet ranije. Neke instalacije bile su u katastrofalnom stanju, a neke koje su postojale nikada nisu ucrtane, pa su predstavljale poseban problem koji se rešavao u hodu.
S. V.